Hvornår kan jeg forvente min ordre?

For at holde vores priser så lave som muligt for dig, får Dansk-moda produkterne sendt direkte fra producenten eller leverandøren til dig. Derfor kan leveringen tage lidt længere tid, end du er vant til. Det tager ca. 1-2 arbejdsdage at behandle din ordre. Den gennemsnitlige leveringstid er ca. 4-6 arbejdsdage i Danmark.

Min forventede leveringstid er overskredet, hvor bliver min ordre af?

I de fleste tilfælde leveres ordrer inden for den forventede leveringsfrist. Desværre kan en ordre blive forsinket. Har du ventet 3 ekstra dage efter den oprindelige leveringsfrist, og har du stadig ikke modtaget din ordre? Send venligst en e-mail til: info@dansk-moda.dk.

Hvad er forsendelsesomkostningerne?

Når du bestiller hos Dansk-moda, kan du altid nyde godt af gratis forsendelse.

Hvordan kan jeg betale for min ordre?

Dansk-moda tilbyder altid sikre betalinger. Vi bruger de mest udbredte betalingsudbydere i Tyskland:

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • Maestro
  • Shopify Pay

Jeg mangler nogle produkter, hvordan kan det være?

Nogle ordrer sendes i separate pakker på grund af vægtbegrænsninger. For at sikre produktkvaliteten kan de produkter, du har bestilt, komme fra forskellige leverandører. Hvis du bestiller flere produkter hos os på samme tid, er det muligt, at produkterne ikke leveres samtidigt.

Bare rolig, din ordre er på vej. Resten af ordren leveres normalt inden for 1 til 3 arbejdsdage.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager en beskadiget forsendelse?

Desværre kan det ske, at din ordre bliver beskadiget under leveringen. Som kunde kan du naturligvis ikke gøre noget ved det. I dette tilfælde bedes du straks kontakte vores kundeservice ved at sende en e-mail til info@dansk-moda.dk. Det er nødvendigt at tage fotos af klagen og vedhæfte dem i din e-mail.

Send venligst ikke varen tilbage, før du har delt billeder med os. I så fald er vi desværre ikke i stand til at finde en passende løsning for dig. Vores kundeservice vil behandle din besked så hurtigt som muligt og i samarbejde med dig finde den bedste løsning.

Hvad sker der, hvis du har købt det forkerte produkt, det ikke passer, eller du ikke længere vil have varen?

Du kontakter først vores kundeservice (info@dansk-moda.dk). Vi vil se, hvad den bedste løsning er for dig. Hvis vi ikke har succes, betaler du kun for forsendelsesomkostningerne for at returnere produktet til os.

Har du yderligere spørgsmål?